Choć marka "Stylowe Kreacje" od początku swojego istnienia zorientowana była na konsumentów w różnych grupach wiekowych, jej premiera miała miejsce w zdecydowanie "młodej" oprawie: przyjemne, dziewczęce róże, kolorowe, błyszczące napisy (z logotypem na czele), "teenage'owe" postacie. Wszystko to, choć podkreślało świeżość dopiero co zaprezentowanych światu "Stylowych Kreacji", pozostawione na dłużej zbyt mocno kojarzyłoby się ze zorientowaniem przede wszystkim na nastoletnią grupę wiekową, a to definitywnie nie byłoby zgodne ze skalą "targetu", na który marka jest zorientowana.
Stąd przyszedł czas na rebranding "Stylowych Kreacji", nie zaaplikowany Odbiorcom w rewolucyjnej formie odmiany całego wizerunku naraz, lecz stopniowany i rozpoczęty od... logotypu. Jeżeli przyjrzeć się jego pierwotnej wersji, ujrzymy kwintesencję wspomnianego wcześniej, "młodego" charakteru premiery: "świecące" barwy, składające się na logo-błyskotkę. Jeżeli teraz stoimy u progu diametralnej zmiany wizerunku - zasygnalizowanie nadchodzących zmian poprzez najbardziej kluczowy, a jednocześnie najbardziej "intymny" jego element, jakim jest logotyp - będzie sygnałem mocnym w przekazie (nie dającym się zignorować, rzucającym się w oko, zapadającym w pamięć). Odbiorcy marki (komunikujący się z nią poprzez strony internetowe oraz social media) będą tym samym błyskawicznie poinformowani o kierunku, w jakim aktualnie podąża - włącznie z "aurycznym" odbiorem przypiętych doń wartości - nie ograniczających się w żadnym razie do jednej grupy wiekowej - takich jak elegancja, czy profesjonalizm.
Stąd - błyszczące kolory zostały zastąpione metalicznym, jednorodnym w barwie (choć niemonotonnym w jej odcieniach) wyglądem, stąd - wszelkie inne, dotąd używane elementy graficzne, zostały generalnie usunięte na rzecz eksponującego nowe logo minimalizmu (stanowiącego dodatkową "soczewkę", skupiając nań uwagę dzisiaj - "chwilę" przed całkowitym re-designem strony głównej - a więc w świetnym momencie).
Minimalistyczna ekspozycja logotypu została zaaplikowana w dwóch taktycznie najbardziej istotnych miejscach aktywności "Stylowych Kreacji", a mianowicie: poprzez całkowity re-design intra (aktualnej jeszcze) strony głównej oraz głównej grafiki facebook'owego profilu. Podobny minimalizm spotka również wszelkie materiały promocyjne / informacyjne (banery, wizytówki, itp.). Blog, czekający na swoją oficjalną premierę w dalszej kolejności, otrzymał natomiast tylko nowe logo - wkomponowane w dotychczasowy layout w niezmienionej formie.